'Fika' is een Zweeds begrip voor een sociaal koffiemoment. Met iets zoets!
Een moment om te luisteren naar elkaar, ideeën uit te wisselen en te inspireren om met een nieuwe boost aan de slag te gaan.
Maar wij slikken niks voor zoete koek! Een fika-sessie, gedegen onderzoek, veel ervaring en vakkennis staan aan de basis van ieder corporate- of campagneconcept dat wij ontwikkelen. Hierbij staat de mens centraal. Of het nu gaat om BtoC of BtoB communicatie. Wij zorgen voor een verrassende verbinding tussen merk en mens.
Heb je eenmaal de smaak te pakken? Laten we dan jouw doelgroep raken met een sugar-rush aan creativiteit. Met structuur en aandacht gieten wij jouw communicatievraag of uitdaging in een grafisch jasje. Afspraak is dan ook afspraak. En bovenal moet het resultaat gewoon bijzonder goed zijn, het zorgt ervoor dat je opgemerkt wordt en ertoe doet als merk.
Wie zijn de mensen achter het merk? Het creatieve brein achter het communicatievraagstuk? De makers van het grafisch geschud? De sugar achter de rush?